-

K-Bedryczko

Refleksja

Z dzieciństwa utkwiło mi powiedzenie „mamo chwalą nas; kto? – wy mnie a ja was”. Wczoraj zobaczyłem wywiad z księdzem z Ukrainy link zamieściła Pani Maria Ciszewska:

https://www.youtube.com/watch?v=aftYGNNmGT8

 

 Ten Ksiądz jest bardzo dzielny, lecz mimo to bardzo potrzebuje żeby go pochwalić. Stara się to ukryć ale wypowiedź jest zbyt długa i nie daje rady. Z drugiej strony, tylko krytykuje naród z którego wyszedł. A to maski a to panika a to fałszywa pobożność a to -  co tam w duszy gra.

         Muszę wyznać, że sam z tym walczę, kojarzę to z próżnością.

         Bo w końcu ani nie jesteśmy gorsi ani lepsi od innych. Po co się wywyższać i po co się tak głupio w rzeczy samej - biczować? To wszystko jest powierzchowne.

         Sądzę, że powinniśmy odrzucić te cechy niewolnicze i chowając je do worka wysłać w rzece do morza.

         Wreszcie mamy swoją Polskę, w której jak prawdziwi chrześcijanie przygarniamy naszych „judaszów”, czasem pozwalając im się ucałować. Wreszcze gdy przyszła straszna bieda cały prawie naród wyciągnął rękę z pomocą do sąsiadów, sąsiadów nie zawsze dobrych. Zostało to zrobione mimochodem w tandemie z rządem, lokalnymi władzami. Wydaje mi się, że zrobiono to bez potrzeby pogłaskania przez „kolegów z zachodu”. Ja widzę w tym błogosławieństwo Boże dla Polski.

         Nasz rząd robi rzeczy śmiałe, nasi politycy w końcu nie skamlą, choć ci z parlamentu europejskiego tak. Ale nie jesteśmy w końcu idealni.

         W sklepach brakuje towaru, ceny na paliwo są wysokie, ale jesteśmy zjednoczeni jak nigdy dotąd za sprawą sąsiadów. Mogłem przedwczoraj normalnie porozmawiać o tym, co się dzieje z koleżanką która wieszała sobie pioruny na oknie, ona także wiele zaczyna dostrzegać, ja przejrzałem ekstremalną prawicę ona ekstremalną lewicę, zaczęliśmy być bliżej siebie.

         Życie wielu ludzie musi się teraz zmienić, ale mamy w końcu szansę poza wychowywaniem dzieci na wolnych, być w końcu naprawdę wolnym narodem. I to tak po Katolicku we wspólnocie z innymi.



tagi:

K-Bedryczko
15 marca 2022 09:57
70     3844    16 zaloguj sie by polubić

Komentarze:

OdysSynLaertesa @K-Bedryczko
15 marca 2022 10:05

Bo jeśli w życiu nie o to właśnie chodzi... To w ogóle nie chodzi.

Świetny temat i na temat. Pozdrawiam ✋

zaloguj się by móc komentować

gabriel-maciejewski @K-Bedryczko
15 marca 2022 10:07

Wytrzymałem może z pięć minut tego nagrania z księdzem. Proboszcz obserwujcy szosę pod Latyczowem ma orzekać o skali wojny...przepraszam ale nie...choćby był nie wiem jak święty. Ze wszystkim innym się zgadzam. Jest tak, jak powinno być. I wszyscy, z wyjątkiem może posła Mikke, mają jeszcze czas, by się przyłączyć. Nawet Braun go ma, ale pycha go zabije. Ja oczywiście wiem, że oni wszyscy dostaną drugą szansę i do jesieni będą pierczniczyć już na inną melodię, ale ja nie zamierzam w tym w ogóle uczestniczyć. 

zaloguj się by móc komentować

K-Bedryczko @gabriel-maciejewski 15 marca 2022 10:07
15 marca 2022 10:09

Przypomina się Pan Wołodyjowski Sienkiewicza , po wojnie ze szwedem spotykają orszak Bogusława Radiwiłła jadący sobie spokojnie na elekcję...

zaloguj się by móc komentować

gabriel-maciejewski @K-Bedryczko 15 marca 2022 10:09
15 marca 2022 10:10

Tak, będzie to samo...No, ale my się od tego dystansujemy

zaloguj się by móc komentować

stachu @K-Bedryczko
15 marca 2022 10:13

a czego to brakuje w sklepach

zaloguj się by móc komentować

K-Bedryczko @stachu 15 marca 2022 10:13
15 marca 2022 10:17

Panie Stachu idź Pan pobiegaj trochę wokoło domu co???

zaloguj się by móc komentować

jolanta-gancarz @K-Bedryczko
15 marca 2022 10:36

Widzę, że potwarz i wyjmowanie źdźbła z oka bliźniego stają się formą narracji na SN. Poziom podłości rośnie proporcjonalnie do skali akceptacji. Nic tylko pogratulować wyczucia czasu.

zaloguj się by móc komentować

K-Bedryczko @jolanta-gancarz 15 marca 2022 10:36
15 marca 2022 10:37

Była Pani dziś u spowiedzi???

zaloguj się by móc komentować

atelin @stachu 15 marca 2022 10:13
15 marca 2022 10:40

Panie Stachu, zdanie się zaczyna wielką literą.

zaloguj się by móc komentować

jolanta-gancarz @gabriel-maciejewski 15 marca 2022 10:07
15 marca 2022 10:42

Tego proboszcza z Latyczowa znają moi przyjaciele od wielu lat i ostatnią jego cechą jest próżność i oczekiwanie poklasku. Tekst Bedryczki wyjątkowo podły i perfidny. A co do punktu obserwacji, to lepsza latyczowska szosa, jedyna przejezdna na zachód, niż nachalna wojenna propaganda, uchodząca za prawdę objawioną.

zaloguj się by móc komentować

jolanta-gancarz @K-Bedryczko 15 marca 2022 10:37
15 marca 2022 10:45

No proszę, to mamy nawet nowy gzech: polemikę z K-Bedryczko! Jak panu nie wstyd używać takich argumentów, refleksyjny człowieku?!

zaloguj się by móc komentować


maria-ciszewska @K-Bedryczko
15 marca 2022 10:48

Ja widzę w tym błogosławieństwo Boże dla Polski.

Tak. To błogosławieństwo w sposób szczególny się objawiło w postaci wyroku Trybunału Konstytucyjnego, rozszerzającego ochronę prawną dzieci poczętych. A skoro nasze państwo podjęło taką błogosławioną decyzję, błogosławieństw będzie przybywać. Wygląda na to, że jesteśmy na spirali wznoszącej. Tylko dziękować Panu Bogu i modlić się wytrwale.

zaloguj się by móc komentować

atelin @jolanta-gancarz 15 marca 2022 10:46
15 marca 2022 10:59

Zdanie kończy się kropką. Pani jest alfabetą czy anal fabetą?

zaloguj się by móc komentować

jestnadzieja @K-Bedryczko
15 marca 2022 11:03

Jola, az tak to nie, ze wyjatkowo podly i perfidny. Pan Bedryczko zwrocil uwage tylko na jeden aspekt tej rozmowy, faktycznie ksiadz troche narzeka na Polakow. Przyznaje, ze moze to razic, zwlaszcza jesli ktos znajduje sie w sytuacji np.padajacego na pysk wolontariusza, pracujacego z radoscia od wielu dni za Bog zaplac.

 Ale moze pan Bedryczko calosci nie wysluchal? Bo i na swoich Ukraincow ksiadz tez troche narzeka:) I ogolnie pare innych tematow porusza, warto posluchac. A co do punktu obserwacyjnego, na razie ksiadz ma troche spokoju. Ja czytuje z zainteresowaniem takie relacje z wewnatrz, czyli ksiezy, zakonnikow, ktorzy teraz zajmuja sie glownie pomoca dorazna cywilom, ktorzy u nich sie chronia. Zdobywaja jedzenie, organizuja wyjazdy do Polski, etc.  Roznie jest w roznych miastach, nie mozna chyba jednej obserwacji przykldac do calej Ukrainy.

 

zaloguj się by móc komentować

jestnadzieja @jolanta-gancarz 15 marca 2022 10:46
15 marca 2022 11:05

Pomylkowo zaadresowalam do pana Bedryczko, a to do Ciebie bylo.

zaloguj się by móc komentować

betacool @atelin 15 marca 2022 10:59
15 marca 2022 11:05

To nie jest zdanie. Jakaś analna samokrytyka?

zaloguj się by móc komentować

jestnadzieja @atelin 15 marca 2022 10:59
15 marca 2022 11:07

Najgorsi sa tropiciele brakujacych kropek. No ale jak sie nie ma nic do powiedzenia, mozna zablysnac pogrubionym tekstem. wow

zaloguj się by móc komentować

K-Bedryczko @maria-ciszewska 15 marca 2022 10:48
15 marca 2022 11:10

Proszę u mnie nie konetować. Nie wydaje mi się, że jesteśmy w stanie się zrozumieć.

zaloguj się by móc komentować

klon @atelin 15 marca 2022 10:59
15 marca 2022 11:10

A można było milczeć.

zaloguj się by móc komentować


K-Bedryczko @maria-ciszewska 15 marca 2022 11:38
15 marca 2022 11:42

przepraszam

pomyłka Tekst był do Pani Jolanty Gancarz

zaloguj się by móc komentować

K-Bedryczko @jolanta-gancarz 15 marca 2022 10:46
15 marca 2022 11:42

Proszę by Pani u mnie nie komentowała nie wydaje mi się sensowne z Panią rozmawiać.

zaloguj się by móc komentować

K-Bedryczko @maria-ciszewska 15 marca 2022 11:38
15 marca 2022 11:43

bardzo przepraszam za pomyłkę

zaloguj się by móc komentować


BaZowy @jolanta-gancarz 15 marca 2022 10:36
15 marca 2022 12:01

Pani chyba dzisiaj wstała lewą nogą czy ma jakąś osobistą kosę do autora "Reflesji"? Skoro nie szczedzi Pani tak poważnych zarzutów co do charakteru i motywacji K-Bedryczko to prosze to robić tylko ad personam a nie uogólniać na "narrację SN". Ktoś tu zmusza czytać? Krytykuje Pani z pozycji zdaje się dość bogobojnych a zachowuje się dużo gorzej niż ktoś kto nazwał naród obecnie w potrzebie, judaszami. Jeżeli jest Pani tak bardzo osobiście zaangażowana, bo znajomi itd. to może prosze się ugryść w język bo sądy we własnej sprawie zwykle sa nie obiektywne. W pierwszej chwili pomyślałem że Pani konto zostało przejęte przez jakiegoś trola, który tu codzienie musi kogoś opluć. Nie moją rolą to orzekać ale zapewne przed wyleceniem ratuje Panią długoletnia obecność tutaj. Chce Pani biednemu Księdzu i jego podopiecznym serca i nieba przychylać a na krajana za miedzą maczugą grozi? Może 10 pompek, szklanka ciepłego mleka i tydzień odpoczynku od tych "prawd objawionych" ?

zaloguj się by móc komentować

ainolatak @BaZowy 15 marca 2022 12:01
15 marca 2022 12:30

Nie zauważył pan, że Jola została już zablokowana przez p. Bedryczko, żeby przypadkiem się nie obroniła przed takimi niesprawiedliwymi sądami jak pana?

Rozmumiem, że pan znając kogoś z pierwszej ręki i jego ciężką pracę nie stanie w obronie prawdy i tejże osoby, kiedy ktoś inny próbuje go zdyskredytować na podstawie tego co mu się wydaje głęboką refeksją i znajomością osoby, stanu duszy i świętości? I to nazywa pan opluciem a analne emocje atelina już nie były oburzające? 

Pan też już czuje się upoważniony wytykać palcem kto powinien wylecieć a kto zostać?

Ludzie co się z wami porobiło?

zaloguj się by móc komentować

Paris @K-Bedryczko
15 marca 2022 12:37

Chyba  troche,...

...  Pan  przegial  z  ta  "refleksja",...  a  poza  tym  to  nie  chwalmy  dni  przed  zachodem  slonca,  tylko  KAZDY  z  OSOBNA  ROBMY  SWOJE  i  co  do  nas  nalezy  !!!

zaloguj się by móc komentować

Paris @K-Bedryczko 15 marca 2022 10:09
15 marca 2022 12:41

Tu  akurat...

...  moze  miec  Pan  racje,  bo  stety,  ale  NIKT  z  "naszego  panstwa"  nie  wzial  wczesniej  takiego  Braun'a,  ale  wczesniej  i  innych  "gadow  politycznych"  za  d*pe...  i  ZARAZA  rozlala  sie  po  calej  Polsce...

...  absolutnie  bezkarnie  !!!

zaloguj się by móc komentować

Paris @jestnadzieja 15 marca 2022 11:03
15 marca 2022 12:54

Dokladnie  tak...

...  pierwszy  raz  sluchalam  tego  ksiedza,  w  sumie  to  bylo  moje  takie  pierwsze  posluchanie  kogos  kto  tam  na  Ukrainie  byl  i  jest  nadal.  Ksiadz  powiedzial  DUZO  PRAWDY,...  poza  tym  jego  relacje  sa  juz  sprzed  prawie  poltora  tygodnia,  wiec  sila  rzeczy  na  dzis  sa  mniej  aktualne,  ale  czy  mniej  prawdziwe  -  to  watpie...

...  w  kazdym  badz  razie  to  jest  przeogromne  wyzwanie  i  dla  nich  i  dla  nas...  jak  sie  zakonczy  nawet  nie  ma  co  wyrokowac  i  "przewidywac",  bo  teraz  bedzie  tylko  wielki  kryzys  egzystencjalny,...

...  ale  przy  madrym,  uczciwym  i  konsekwentnym  postepowaniu  -  przede  wszystkim  zapomniec  o  ZOBMI  UE  -  powinnismy  dac  rade,  ale  to  wyzwanie  na  dekady.

zaloguj się by móc komentować

BeaM @ainolatak 15 marca 2022 12:30
15 marca 2022 13:02

Już została zablokowana?  No przykre, blokowanie ludzi to zwykle objaw słabego charakteru lub/i braku argumentów... 

zaloguj się by móc komentować

OdysSynLaertesa @K-Bedryczko
15 marca 2022 13:10

Proponuję autorowi wykasować wszystkie komentarze odnoszące się bez zrozumienia do tego tekstu, i eskalujące to niezrozumienie.

Jest to bowiem bardzo ważna i prawdziwa refleksja, pomijając oczywisty fakt, że nie o osobę biednego księdza tu chodzi.

Wielka szkoda, żeby tak ważna obserwacja/konstatacja, została zasypana przez partykularne małostkowości.

zaloguj się by móc komentować

K-Bedryczko @ainolatak 15 marca 2022 12:30
15 marca 2022 13:13

Proszę się nie irytować. Bardzo chcę by na moim blogu ludzie wiedzieli co piszą a nie pisali co wiedzą. Nikogo nie blokowałem tylko poprosiłem by nie komentować, bo to nie ma najmniejszego sensu. Nie można rozmawiać z uczuciami. Słowo "prawda" najczesciej odmieniane było w rosji. Kto ma uszy niech słucha. Pani, zdaje się także mogłaby powstrzymać się od konetarzy u mnie..

zaloguj się by móc komentować

BaZowy @ainolatak 15 marca 2022 12:30
15 marca 2022 13:14

Widzę że ani Pani Jolanta ani (Pani) chyba nie zrozumiały tekstu K-Bedryczko. W jednym zdaniu zasugerował jedną z najczęstrzych ludzkich negatywnych cech, w dodatku mówiąc że sam ma tak samo. Potem rozwinał swoją refleksję na bazie jednej z postaw, które subiektywnie zauważył u owegoż Księdza, mówiąc już ogólnie o pewnej potrzebie odrzucenia tych zgubnych ocen i wyjścia ze schematów, któe nas krępują. Cały tekst, a większa jego część była już nie o postaci wspomnianej na początku, odebrałem bardzo pozytywnie i właśnie proukraińsko a przede wszystkim propolsko, że coś się zmienia, że ze zła może wyniknać dobro, jakiego sobie ani My ani nasi historyczni "judasze" nie mogliśmy wyobrazić, zapatrzeni w osobiste ofiarności lub animozje. 

Dlatego napisałem, że w pierszwj chwili pomyślałem że tak zjadliwy i właśnie niesprawiedliwy komentarz, w dodatku tak bardzo ad personam mogł napisać ruski trol a nie Pani Jolanta, której nie kojarzyłem z takimi negatywnymi emocjami. Jak ktoś chce bronić jakoby skrzywdzonego, potwierdzając własnym doświadczeniem o prawości opisanej osoby to niech to robi właśnie listując te pozytywy, których ani my ani K-Bedryczko nie znamy i może ulegliśmy w ocenie powierzchowności lub stereotypom. Ale nie broni się skrzywdzonego, plujac i zarzucając autorowi niegodziwości. To chyba nie ten portal. K-Bedryczko nie dyskredytował Księdza, ani nie mówił z pozycji "znajomością osoby, stanu duszy i świętości", a potem własnie miał swoją refleksję, nie o Księdzu. A został zmieszany z błotem bo ktoś nie ma dystansu i jedynym co potrafi to zarzucić podłość i perfidie, a ten zarzut to też pochodzi ze znajomości osoby i stanu duszy? 

Do atelina się nie odnoszę bo są poziomy poniżej ktorych boję się zniżać, gdyż moge być pokonany doświadczeniem. A aluzja do "wylatywania" jak zaznaczyłem nie wynika z moje roli czy poczucia się do czegokolwiek, a raczej miała podkreślić jak duży dysonans wybrzmiał miedzy napaścią Pani Jolanty a jakby nie było fajną refleksją autora, na kanwie wrażeń z zalinkowanego filmiku. Pani ostanie pytanie raczej należy zadać Pani Jolancie. 

zaloguj się by móc komentować

jestnadzieja @BeaM 15 marca 2022 13:02
15 marca 2022 13:16

...lub dzialania w afekcie:)

 

zaloguj się by móc komentować

K-Bedryczko @OdysSynLaertesa 15 marca 2022 13:10
15 marca 2022 13:16

Wie Pan, myślałem o tym by to pokasować ale sądzę, że tak w rzeczywistosci wyglądamy, więc niech zostanie. To są tylko ulotne uczucia. 

zaloguj się by móc komentować

mniszysko @K-Bedryczko
15 marca 2022 13:17

Z wczorajszego tekstu Coryllusa autorze tutejszej refleksji, żeby nie było, że klerykalizm propaguję   ;-P

>>> Dlatego wielokrotnie postulowałem, by nie oceniać papieża, jaki by on nie był, nie oceniać księży i nie pozwalać sobie na ich krytykę, albowiem jest wiele innych rzeczy do zrobienia. Wielu ludzi jednak zachowuje się w takich wypadkach, jakby oczadziali. <<<

Sapienti sat!

To byłoby tyle. Z Panem Bogiem!

zaloguj się by móc komentować


BeaM @jestnadzieja 15 marca 2022 13:16
15 marca 2022 13:19

O, prawda, zapomniałam :)))

zaloguj się by móc komentować

K-Bedryczko @mniszysko 15 marca 2022 13:17
15 marca 2022 13:21

Ojcze ja przecie raczej oceniłem Polaka. Nie mogę przyjąć Ojca krytyki. Ale dziękuję. Z Panem Bogiem

zaloguj się by móc komentować

BeaM @OdysSynLaertesa 15 marca 2022 13:10
15 marca 2022 13:27

Jak się zacznie kasowanie komentarzy, to jaki sens zabierania głosu tutaj? Choć chętnych do koordynowania cenzury nie brakuje, jak widać :) ...

zaloguj się by móc komentować

gabriel-maciejewski @BeaM 15 marca 2022 13:27
15 marca 2022 13:34

Zabieranie głosu tutaj nie ma żadnego sensu. Ja ci to mówię już teraz zanim zacznie się kasowanie komentarzy. Powtarzam - zabieranie głosu tutaj nie ma żadnego sensu. Trzeba sobie znaleźć lepsze miejsce, gdzie będzie więcej wolności i tam zabierać głos. To samo mi napisał smieciu, jak go wywaliłem. Nie raczyłem mu jednak odpowiedzieć. Taki jestem...

zaloguj się by móc komentować

mniszysko @K-Bedryczko 15 marca 2022 13:21
15 marca 2022 13:36

Tak oczywiście i jako modelowy przykład wziął sobie pan za cel duchownego. No cóż!

Ponieważ sam należę do tego stanu więc bez najmniejszego skrępowania powołam się na powiedzenie ks. Bronisława Bozowskiego, które zresztą jest mocno uzasadnione w Piśmie św.: "Nie ma przypadków. Są tylko znaki".

zaloguj się by móc komentować

gabriel-maciejewski @mniszysko 15 marca 2022 13:36
15 marca 2022 13:38

Wincenty, ten ksiądz został wczoraj użyty jako przeciwwaga dla rzekomo nachalnej, histerycznej propagandy wojennej obecnej w mediach. Nie odrywaj rzeczy od kontekstu. 

zaloguj się by móc komentować

K-Bedryczko @mniszysko 15 marca 2022 13:36
15 marca 2022 13:39

Bardzo Ojca szanuję. Dziękuję. Pozostanę jednak przy swoim.

zaloguj się by móc komentować

ainolatak @BaZowy 15 marca 2022 13:14
15 marca 2022 14:10

Proszę Pana, jeśli refleksja zaczyna się od wzmocnionych sugestii, że ksiadz "biczuje" krytyką Polaków, bo sam łaknie pochwał, wywyższa się i zapewne wynika to z jego próżności (autor to wyciągnął z tego, ze sam z próżnością walczy i wie coś o tym) i są to kluczowe dla tekstu akapity to sam nie zrozumiał nic o czym ten ksiądz mówił, szczególnie o tworzeniu wolnej Ukrainy i naszej pomocy. 

Powiedzenie prawdy o nas czy naszych zachowaniach nie oznacza biczowania. Czyż nie jest prawdą, że część Polaków wołała o zamknięcie kościołów tłocząc się w sklepach, bo pandemia? Idąc tym krokiem niekrytykowania, nie można złego słowa powiedzieć o Tusku, czy całej masie peowców/lewaków, którzy teraz pieją nad pomocą i wolnością Ukrainy, a sami nie czują związku z polskim interesem i z samą polskością, a rządy kacapów w Polsce po wojnie uznają jako prawdziwie polskie (patrz rozmowa komucha Rafała Wosia z Plużańskim w tvp). 

Czy to zjednoczenie pod szyldem pomocy Ukrainie to jest prawdziwe zjednoczenie czy raczej nietrwałe emocje? 

Niestety nie uważam za trwałe ani głęboko prawdziwe emocji wspólnoty z panią od błyskawicy, wystarczy z nią porozmawiać o polskim kościele, aborcji czy Kaczyńskim. Uważam je za krótkotrwałe i powierzchowne.

I oczywiście, ze uważam i zawsze uważałam, że Polaków trzeba chwalić tam gdzie trzeba, a miejsc tego jest masa, bo tak przedsiębiorczych, optymistycznych, odważnych i pomysłowych ludzi ze świecą szukać. I wciąż wierzących. 

Pan Bedryczko napisł: "Życie wielu ludzie musi się teraz zmienić, ale mamy w końcu szansę poza wychowywaniem dzieci na wolnych, być w końcu naprawdę wolnym narodem". Ja niestety nie fruwam w takiej euforii wiedząc kto jest w abw, kto w innych ważnych instytucjach i dlaczego doszło do czegoś takiego, ze agent ruski był tłumaczem pierwszej damy.

I jeszcze napisał" I to tak po Katolicku we wspólnocie z innymi." Mam nadzieję, ze po ochłonięciu będzie mógł powiedzieć, ze się mylił w ocenie księdza i porozmawiać z Jolą tak wzniośle jak ze znajomą z błyyskawicą, a nie ją blokować...

zaloguj się by móc komentować

ainolatak @K-Bedryczko 15 marca 2022 13:13
15 marca 2022 14:14

Nie irytuję się tylko zastanawiam, kto tu reaguje uczuciami, emocjami i jak to się ma do naszej wspólnoty.

I nie interesuje mnie ile słowo prawda było odmienniane w Rosji. Taka uczuciowa arumentacja doprowadza do tego, że może pan zaapelować o zmianę w nazwie portalu i kwartalniku kurs na prawdę, bo za często to słowo wybrzmiewa w wiadomym kraju...

zaloguj się by móc komentować

Paris @K-Bedryczko 15 marca 2022 13:16
15 marca 2022 14:32

Nie  ma  potrzeby,...

...  zeby  te  komentarze  kasowac,...  bo  rzeczywiscie  tak  wygladamy  !!!

W  gruncie  wrazliwi,  pomocni...  i  odpowiedzialni,  nie  wybiegamy  za  mocno  w  przyszlosc...  no,  tak  jak  w  Pismie  Swietym  jest  napisane  -  "badzcie  wrazliwi  jak  golebie  i  przebiegli  jak  weze"...  cos  w  tym  stylu  i  wielu  Rodakow  takimi  sa.

zaloguj się by móc komentować


beczka @K-Bedryczko
15 marca 2022 14:55

Co do refleksji to ja się czuję podobnie jak w 2010 po śmierci prezydenta Lecha Kaczyńskiego. Tak jak i wtedy zjednoczyliśmy się. No i tak jak i wtedy ci sami ludzie robią wszystko by nas ponownie skłócić. Wtedy nie ponieśli żadnych konsekwencji, obecnie jednak do tamtych doszli i naszyści szuryszci. To dobrze, że się zjednoczyliśmy, ale właśnie teraz jak nigdy przedtem trzeba być czujnym. Oprócz starych wrogów doszli nowi.

zaloguj się by móc komentować

Paris @beczka 15 marca 2022 14:55
15 marca 2022 15:22

No  tak...

...  na  krotka  chwile  sie  zjednoczylismy,  ale  nic  2  razy  sie  nie  zdarza  !!!

Dzis  jezeli  sie  zjednoczymy  -  to  tylko  w  RZNIECIU  GLUPA...  do  prawdziwego  zjednoczenia  potrzeba  prawdy...  i  KARY,  bardzo  wielkiej  kary.

zaloguj się by móc komentować

gabriel-maciejewski @Paris 15 marca 2022 15:22
15 marca 2022 18:33

Pewien Pan chce Pani wysłać Straż przednią, podać mu adres? Ma za dużo egzemplarzy

zaloguj się by móc komentować

Magazynier @K-Bedryczko
15 marca 2022 19:49

Inaczej odbieram ten wywiad. 'Ukraina zwycięży... Ta wojna zebrala ich w jedną rodzinę' tak jak Polaków 1 wojna swiatowa . To są ostatnie słowa Ks. Pezywuskiego. Nie moge tylko zgodzić sie z jego nieufnościa do mediów. Owszem jest propaganda ale na tym to polega zeby z propagandy wydobyć te faktyczne wydarzenia. Z reszta to było nagrne 7 03 kilka dni temu. Teraz wiecej juz ludzi zginęło nie tylko po rosyjskiej stronie. Jest cała gehenna Kijowa i Mariupola porwanie mera Maripola zamachy na Zelenskiego. Inny obraz. Co nie odbiera wielkości temu pokornemu i meznemu kaplanowi.

On po prostu nie wierzy mediom. Uznaje za prawde tylko to co slyszy od ludzi. Nie calkiem sie z tym zgadzam ale to nie zminia faktu że jest niezlomnym świadkiem Króla dziejów.

 'Ja was ngdy nie opuszczę' najwazniesze przesłanie Ks. Przewuskiego. 

zaloguj się by móc komentować

Magazynier @jolanta-gancarz 15 marca 2022 10:45
15 marca 2022 19:55

Jola wierz mi p. Bedryczko nie jest trollem. Ks. Przewuskiego nie atakuje. Probuje zrównoważyć manipulowanie wyrwanymi z kontekstu slowami Ks. Przwuskiego. Jesli przesłuchać caly wywiad to widać ze jest on daleki od mikkowskiego obłędu.  

zaloguj się by móc komentować

Paris @gabriel-maciejewski 15 marca 2022 18:33
15 marca 2022 20:41

Nie,  Panie  Gabrielu,...

...  dziekuje,...  tylko  bezposrednio  i  od  Pana  to  kupie.

zaloguj się by móc komentować

Paris @Magazynier 15 marca 2022 19:49
15 marca 2022 20:46

I  slusznie,  ze...

...  nie  wierzy  mediom,  naprawde  baaardzo  slusznie.  Czesto  lepiej  posluchac  roznych  ludzi  niz  tych  zaprzanych  "mediow".    

zaloguj się by móc komentować

K-Bedryczko @Magazynier 15 marca 2022 19:49
15 marca 2022 20:48

Cały czas się uczymy. Ja także uwarzam Księdza Przewuskiego za bohatera, także jestem pełen podziwu dla niego. Mnie po prostu nie spodobały się te bardzo krytyczne wypowiedzi o Polakach, z mojego punktu widzenia bardzo powierzchowne. W naszym kościele nosimy maseczki i to nie przeszkadza nam wierzyć w Boga i modlić się wspólnie, ja robiłem za ministranta w czasie 1 fazy epidemii, gdy mogliśmy być tylko w 5 osób, byle być, mógłbym nosić strój OP1, byle tylko być. 

Te obawy tak wczesne o to czy te kobiety zostaną u nas czy pojadą do Europy.... to są tematy tak odległe tak dalekie od jakiegokolwiek wpływu kogokolwiek w tej chwili. Wojnę trzeba wygrać.

Ta krytyka Polaków moim zdaniem to jest odwrotność niemieckiej czy rosyjskiej buty. To jest złe. To mnie zszokowało w ustach właśnie Księdza.

Tyle ale to był tylko przyczynek do tekstu. 

 

zaloguj się by móc komentować

K-Bedryczko @K-Bedryczko
15 marca 2022 20:48

uważam, przepraszam

zaloguj się by móc komentować

gabriel-maciejewski @GreenScreen3 15 marca 2022 21:44
15 marca 2022 21:57

Nie wzywaj imienia Pana Boga swego na daremno. Dlaczego nie chcesz zrozumieć, że nie jesteś tu mile widziany? Włazisz ludziom do domów w realu i sikasz im do butów? Wynoś się stąd. 

zaloguj się by móc komentować

Magazynier @GreenScreen3 15 marca 2022 21:44
15 marca 2022 21:57

Aha. Kaczyński i MM jadą do Kijowa żeby pogadać z hologramem Zełeńskiego. 

zaloguj się by móc komentować

K-Bedryczko @gabriel-maciejewski 15 marca 2022 21:57
15 marca 2022 21:59

jak toto usunąć? zablokowałem ale chce usunąć ten durny komentarz

zaloguj się by móc komentować

Magazynier @GreenScreen3 15 marca 2022 21:44
15 marca 2022 22:04

Faktycznie gołym okiem widać, że te wywiadu nagrane są ... w realu. Szczerzu mu życzę żeby miał bezpieczną przystań w Zielonej Górze.

Na marginesie bonus dla trolla od jednego komentarza czy od wiersza? 

zaloguj się by móc komentować

gabriel-maciejewski @K-Bedryczko 15 marca 2022 21:59
15 marca 2022 22:05

WEjdź w swój profil i tam powinna być opcja moderacja komentarzy. Kliknij i znajdź komentarz, zaznacz opcję niewidoczny i gotowe

zaloguj się by móc komentować

Magazynier @K-Bedryczko 15 marca 2022 21:59
15 marca 2022 22:05

Zejść na dół strony i w okienku na żółtym tle pojawia się Widoczny i Niewidoczny. Kliknąć Niewidoczny.

zaloguj się by móc komentować

K-Bedryczko @K-Bedryczko
15 marca 2022 22:17

Dzięki Panowie

zaloguj się by móc komentować

Magazynier @K-Bedryczko 15 marca 2022 20:48
15 marca 2022 22:18

Ale my też tu na SN darliśmy łacha z rodaków w pierwszych dniach wojny magazynujących benzynę, proszek do prania i wyrywających te papierki z bankomatów. Szkoda mi ludzi podatnych na dezinformację, ale od szyderstwa nie potrafię się powstrzymać. Nic nie napisałem w tym duchu bo nie miałem czasu, ale za głowę łapałem się co rusz. Przywuskiemu chodzi w zasadzie o pokazanie braku wiary w tym naszym dezinformacyjnym znerwicowaniu.

zaloguj się by móc komentować

K-Bedryczko @Magazynier 15 marca 2022 22:18
15 marca 2022 22:24

Ja miałem wrażenie, że nie do końca miał konkretne infomacje co się u nas działo i dzieje i te informacje, jakie dostał pozwoliły wyciągać takie a nie inne wnioski. Dobra już, to są didaskalia, nasi już na spotkaniu u Prezydenta Zelenskiego. Dziś i jutro srutin planował atak na Kijów. 18 tego bardzo chce parady w Kijowie. Nasi pojechali jak prawdziwi wojownicy, nie mam słów by ich pochwalić za odwagę.  

zaloguj się by móc komentować

Magazynier @K-Bedryczko 15 marca 2022 22:24
15 marca 2022 22:35

Mam nadzieję że strategia LK działa. Że JK zbiera plusy to mało powiedziane. Parady w Kijowie i tak nie będzie, choćby odstrzelili wszystkich pięciu premierów, no chyba że tęczowa ... ale na kremlu. 

I to jest ciekawe dlaczego WWP zdecydował się na jatkę swoich niewolników. Nie chcę mi się wierzyć że nie wiedział jaki jest stan ich morale i sprzętu. Zgadka. 

Na marginesie wydaje mi się że JK gotów jest pójść w śladu LK nie tylko gruzińskie ale i smoleńskie. Ale chyba raczej nie w Kijowie. 

zaloguj się by móc komentować

zaloguj się by móc komentować